De laatste dagen vakantie...

8 september 2013 - Worms, Duitsland

We gaan verder... De vakantie komt langzaam tot een einde... We hebben veel beleefd en het superfijn gehad, maar zowel Paul als de meisjes willen langzaam weer eens in het eigen bedje slapen en met het eigen speelgoed spelen, tijd om naar huis te gaan! Mama heeft er iets meer moeite mee dat het afgelopen is... Maar ook dat draait bij...! We gaan en route naar Zuid Tirol, het is nog Italië waar we landen, maar alleen het Italiaans dat onder de Duitse borden staat doet daaraan denken. Je waant je hier in Oostenrijk. Bij de camping hoort een hotelletje, waar enorme bakken petunias de gevel sieren, net als in de rest van het dorp. Paul had nog graag een laatste Italiaanse pizza verorberd, maar het wordt toch een gerechtje waar knödels in voorkomen... Ook lekker trouwens. De meisjes krijgen apfelschörle en wij drinken een zeer smakelijk lokaal wijntje! De camping is enorm goed verzorgd en met de bergen om ons heen hebben we prachtig uitzicht. Het is er verder wel een beetje saai... Maar we kunnen (en willen) dan ook niet met de meisjes de bergen in. Dat is ongetwijfweld erg de moeite waard. Vandaag was de route met Lola goed te doen. Morgen gaan we door Oostenrijk heen, zien of we dan nog zo optimistisch zijn...