Aangekomen in Venetie

3 september 2013

Eerst nog even een update van gisteren.

We zijn s'morgens vroeg vertrokken naar een plaatsje 40 km noordelijker nm. Lido delle Nazione. Camping is precies wat we zoeken, NOT. Er zit wel alles op en aan, aan het strand, zwembad, restaurantjes. Helaas voor ons iets te kunstmatig. We eten s'middags met zun allen een pastaatje in het restaurantje en maken een plonsje in het zwembed.

De kidsclub begint om 16.00 uur en dat hebben we nog niet gehad deze week, dus Izzie en Julie vinden dat natuurlijk erg leuk, knutselen!! Helaas heeft het meisje van de animatie bedacht om kastelen te gaan bouwen op het strand, duhhu, dat hebben we al de hele week gedaan.

Een tikkeltje terleurgesteld is Izzie wel maar Karin stelt voor om bij Lola te gaan knutselen onder het genot van sjippies, dat slaat natuurlijk aan. Papa houdt zich op de ipad bezig met de bergen van Oostenrijk voor terugweg.

S'avonds eten we brood met smikkels en bezoeken nog even de lokale markt.

Blij dat we morgen vertrekken.

Nu zitten we op de stadscamping van Venetië, heerlijk rustig, binnenzwembad, speeltuin en een restaurant, de bus voor de deur om naar de stad te gaan.

Alles ziet er erg verzorg uit!

Zometeen gaan we nog even naar de stad, we zijn erg benieuwd!

W'll keep you posted!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Paul:
    16 september 2013
    we hebben met plezier jullie verhalen gelezen .wat een mooi verslag en wat veel gezien.geweldig. en nnn nu nog nagieten. bedankt. paul en resie.....