Een paar daagjes verder...

1 september 2013 - Lido Adriano, Italië

Even niet geschreven, maar nu dan toch een update!
30 aug;
s' Ochtends vroeg de bus naar Bologna gepakt, er is een grote markt met ongelofelijk veel spullen. Het is allemaal goedkoop, wonderlijk. Er blijven ons uiteraard wat spulletjes aan de handen plakken. We hadden ons voorgenomen te gaan lunchen in Bologna, maar het is in tegenstelling tot gisteren erg druk. En na een rondje gelopen te hebben, zijn we er eigenlijk wel klaar mee. Bologna is een erg leuke stad, maar met de twee meisjes in de buggy, is het snel tijd om te gaan. Ojee en onze lunch dan...? We zijn niet voor een gat te vangen en vinden een soort traiteur. Daar kopen we heerlijke spulletjes om terug bij de camper op te smikkelen. Als ze hier iets serieus nemen is het eten!!! Kijk en daar houden we van!
Op de camping is er een aardige Belgische meneer die zelf een bus heeft omgebouwd tot camper. Paul raakt ermee in gesprek over de route terug. Zij hebben ervaring. En zijn vrouw en hij komen s' avonds een wijntje drinken en kletsen over gunstige camperroutes, lekker eten en zo meer. Gezellige avond! Morgen naar de Adriatische zee!

31aug
De weg ernaar toe verloopt minder vlot, file! Maar goed, we komen er toch. Op de camping hebben we een plekje vlak bij zee! De camping is volks en heeft iets heel gezelligs, de heerlijkste geurtjes komen je hier tegemoed. Het strand is heerlijk! Echt een zandstrand met schelpjes, een heel rustige zee, waar het heel lang ondiep is. Ideaal voor ons!
Nadat ons plekje gezellig is gemaakt en we een duik in de zee hebben genomen, bakken we zelf lekkere smikkels op de bakplaat. s'Avonds komt er kinder animatie waar onze meisjes heel voorzichtig aan de kant bij meedoen. Als wij naar de camper gaan komt een koppel met een synthesizer voor de grote mensen animatie. Izzie en Julie vallen als een blok in slaap. Het blijft nog lang onrustig op de camping...

1sept.
We zitten met zn allen lekker op het strand. Heerlijk relaxed! Vandaag blijven we hier lekker hangen. Schelpjes zoeken, zandkastelen bouwen, in de zee dobberen... We hebben de koelkast vol, wat wil je nog meer! Morgen vertrekken waarschijnlijk...;-)