Op weg naar Beaune...

9 augustus 2013 - Meursault, Frankrijk

Paul heeft achterop Lola een bord gehangen met de tekst "very slow moving vehicle". Het levert niet alleen op de snelweg plezier op, maar ook op de camping horen we voortdurend mensen gniffelen terwijl ze het bord lezen!

Zo, vandaag lekker verder kachelen... Waar gaat de reis naar toe? Onderweg besluiten we een camping in de buurt van beaune. Fijn besluit! Fijne camping, waanzinnig uitzicht, fijn zwembad, reataurantje... Kortom alles waarvoor we op vakantie gaan binnen handbereik! En! Halverwege de dag knapt moeders enorm op, dus.... De vakantie gaat nu echt beginnen! We vieren het met een etentje in het restaurantje! Terwijl ik dit verhaalrje typ voor de camper, de meisjes omgevallen in een diepe slaap, wij nog lekker aan een drankje, voelt het een beetje alsof we voortzetten waar we vorig jaar onze vakantie geeindigd zijn. Toch een beetje thuiskomen...!

1. Charlie,Monique,Kay en Otja:
    9 augustus 2013
    Wat gezellig dat we jullie reis weer kunnen volgen!
    Ik heb nog eens gezocht welke camping in Antibes het was.
    Du Pylone, dit ligt pal naast een kermis, een dolfinarium en een waterpretpark. Misschien iets teveel voor jullie meiden.
    We wensen jullie weer een geweldige reis toe en verheugen ons op jullie berichten en foto's :)
    Groetjes uit Ohio Lake.
  2. Juliëtte en Zefke:
    10 augustus 2013
    Hallo all together.
    Karin, op 9 augustus van dit jaar hadden we een kaars(je) willen opsteken bij Pater Karel. Als je iets wil dan pikt P-Karel het gelijk open en liet onze wens toch in vervulling gaan (ook al, brandde er geen kaars(je)). Messie PATER KAREL '!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (P-K was een voetbal liefhebber, maar dit terzijde).
    Wij proberen jullie reis niet op de voet te volgen maar in vogelvlucht mee te beleven. Ik kan je vertellen dat het een turbulente bezigheid is.
    Wij zijn druk met de vissen om die krengen in de stolp te krijgen.
    Ik heb de stolp leeg laten lopen om vervolgens wat voer in de stolp te doen. Na een tijdje is het voer op en zuig ik 5cm water in de stolp en doe ik er weer voer in. Enz. Enz. Ik zit nu op ongeveer 20 cm water in de stolp. Het lijkt te lukken.
    Groetjes, een knuffel voor mamma en papa en roze kusjes voor Izzie en blauwe kusjes voor Julie.
  3. Jo bomhoff:
    15 augustus 2013
    Hallo lieve mensen,
    Dat is net wat voor Paul om dat bord te plaatsen. Schitterend!!!
    Fijn dat het weer wat beter gaat.
    Groetjes uit Apeldoorn.