Bologna

29 augustus 2013 - Bologna, Italië

Ontbijten, naar de glijbaan en pleiten. Alles is vlak onderweg dus zijn we om 12.00 uur op de plaats van bestemming. De camping is uitgestorven, heerlijk!!! Zwembadje, goed sanitair en een bus die voor de camping stopt om je in het centrum van Bologna af te zetten. Om 15.00 uur nemen we de bus en komen in een mooie en leuke stad aan. We taffelen naar piazza maggiore en nemen een wijntje op een terrasje met wat smikkels. We lopen nog wat rond en eten een pizza voordat we de bus terug nemen. Errug lekker en betaalbaar!!
Heerlijke dag, morgen weer!!!!