Spaggeteria

24 augustus 2013 - Imperia, Italië

Vrijdag hebben we in Imperia nog een rondje gemaakt, even naar een klein speeltuintje en op zoek naar het centrum maar niet gevonden. S' Middags hebben we een paar uur in de zee gedobberd..Julie Ann is inmiddels geconditioneerd geraakt aan de chipies en/of pinda's in de namiddag en geeft aan dat ze na de camper wilt voor de chipies. Dat vinden we allemaal een goed plan. We besluiten om s'avonds op de  camping te gaan eten. Als we zijn aangekomen voldoet het niet echt aan onze verwachtingen en besluiten in het dorp te gaan eten. Die gedachte hadden meer mensen want er is geen enkel plekje meer vrij. Om 21.30 geven we de moed op om buiten te gaan eten en lopen naar een spaggeteria, inderdaad daar krijg je alleen spaggetie! Dit blijkt een briljante keuze te zijn! Het eten wordt na 10-en geserveerd en we eten goddelijk. Dit is de reden dat we naar Italië zijn gekomen. De meisjes houden zich sterk totdat er een paar happen pasta zijn ingegaan. Izzie nestelt zich zo dat ze snel in slaap valt en Julie Ann volgt niet veel later. Het trekt veel bekijks in her restaurant. We voelen ons echter nog niet bezwaard genoeg om de limoncello af te slaan! Samen met 2 heerlijke espresso's ronden we de avond af, goddelijk!

We slepen de 2 slapers richting Lola en mikken ze in bed. We vallen tijdens een filmpje ook in slaap. Morgen weer verder, fijn!

1. Juliëtte en Zefke:
    24 augustus 2013
    Heb net 3kwartier aan een reactie gewerkt toen plots weg tekst. Jammer dan.