Op weg naar Avignon

11 augustus 2013 - Avignon, Frankrijk

We zijn vanmorgen om 8 uur wakker geworden dus vroeg vertrekken zit er niet in. Karin heeft s'nachts nog altijd lichte koorts en ze voelt heel warm aan.
We vertrekken om 9.30 uur en nemen ons voor om niet tot Avignon door te rijden. Maar Lola is niet terug te herkennen, ze neemt alle bergen alsof het een ware berggeit is. Ze heeft er vandaag plezier aan en dat is te merken. De chauffeur wordt hier ook erg blij van! En zelfs Karin knapt weer op! We rijden door tot Avignon en er is nog plaats op de stadscamping! We maken een rondje door de stad en besluiten te gaan eten in een leuk restaurant dat ons vorig jaar al is opgevallen. Het eten is erg smakelijk en de meisjes genieten ook. Julie Ann houdt het bij brood met ketchup maar Izzie proeft van elk gerecht, heerlijk om te zien. Na afloop fietsen we voldaan terug naar Lola en de kinderen duiken op bed voor een filmpje. Het weer is heerlijk net als de rest. Dat doet me denken aan de keer dat....... maar dat lieve kinderen is weer een ander verhaal.