Bericht van de dokter

12 augustus 2013 - Avignon, Frankrijk

Helaas hebben we vanmorgen het nieuws gekregen dat de schildklier van Karin te snel werkt, dat is uit het bloedonderzoek gekomen. Er moet een aanvullend bloedonderzoek komen om te zien of het een virus is of iets anders. Om hiervoor terug te rijden vonden we geen optie dus zijn we uiteindelijk via 3 pharmacia's bij een akelige dokter terecht gekomen om ons te verwijzen naar een laboratorium waar ze het bloed afnemen en onderzoeken. De setting van de wachtkamer keek op een foute beginscene van een Tarentino film. Je moest eerst een hoop trappen lopen om er te komen. Julie Ann kreeg meteen de creeps en stelde voor om weer naar beneden te gaan. Dat wilden we eigenlijk allemaal wel maar dat was helaas geen optie. De dokter sprak geen woord Engels en had al jaren geleden de interesse voor zijn vak verloren, wat een p**rdel*l was dat. Het goede nieuws was dat het laboratorium in dezelfde straat lag en om 17.30 konden we de uitslag ophalen. Of onze dokter hier iets aan heeft is de vraag want we hebben via google translate uiteindelijk iets duidelijk gemaakt bij de dokter maar de vraag is wat! Dat horen morgen! Tja, het leven is en blijft onvoorspelbaar! Na deze trip in de ochtend zijn we van camping verplaatst, een zwembadje erbij leek ons wel zo fijn en de meisjes waren dat helemaal met ons eens. Izzie ontpopt zich als een echte waterrat die er geen genoeg van krijgt om te zwemmen, spartelen en vooral van de kant af in het water te springen. Julíe Ann doet het wat rustiger aan, maar heeft zeker net zoveel plezier! Na een simpele in elkaar geflanste spagetti een waterijsje en een frisse douche is het langzaam weer tijd om in bedje te duiken... Morgen weer nieuwe avonturen... (En hopelijk goed nieuws van de dokter!)