Op weg naar St-Tropez...

18 augustus 2013 - Grimaud, Frankrijk

Vanochtend het kamp weer opgebroken en op weg naar een camping in de buurt van St-Tropez.
In St-Tropez zijn we waarschijnlijk niet toegestaan met Lola de camper... Dus dan maar een beetje verderop. Als we dan toch in de buurt zijn willen we wel eens zien waar de Jetset vakantie viert.
De weg ernaartoe is redelijk bergachtig en wederom mooi. Lola gaat met weinig vaart, maar krachtig vooruit en Paul blijft er kalm onder.
Buiten een ouder echtpaar dat van de weggeraakt was (het zag ernaar uit dat het alleen blikschade was en er was een boel hulp. O ja en wij hadden er niets mee te maken!). Is de route voorspoedig gegaan. We zijn nu op een hele fijne camping aan het strand, met een plaats bij de speeltuin. Er is ruimte zat, het is rustig en zoals het er nu naar uit ziet blijven we hier drie nachtjes. We hebben geplonsd in de zee, Izzie inmiddels voor het eerst met een duikbril en ze is supertrots! Izzie wordt echt alweer superbruin! Julie Ann is ook helemaal blij in de zee, maar drijft veilig in haar zwemband. Ook zij kleurt langzaam een beetje bij! Straks gaan we in het restaurantje een pizza uitproberen en morgen op de fiets naar St Tropez...! Morgen weer nieuwe avonturen!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Audrey:
    19 augustus 2013
    Dat klinkt allemaal stukken beter! Langzaam maar zeker kump 't gaod