Boot kopen in St. Tropez

19 augustus 2013 - Grimaud, Frankrijk

Vanmorgen, na een hele goede nachtrust want Julie Ann heeft de hele nacht doorgeslapen, met de fiets op weg naar St. Tropez. We besluiten om van de boot af te zien, is toch een gedoe met onderhoud en zo!
Na een fijne tocht komen we aan in haven vol met boten pracht en er rijden veel porches. Onze batavus en mamafiets van de HEMA mistaan niet in het geheel. Het is er behoorlijk druk maar het dorpje is erg mooi. Het is te begrijpen dat de rich & famous hier ooit voor zijn gevallen. De boot van Marc lag ook in de haven en die was zo vriendelijk om Paul gebruik te laten maken van het toilet!
Na een zeer smakelijk ijsje verorberd te hebben vallen de 2 meisjes op de weg terug in slaap. We smikkelen nog wat bij de camper en gaan nog even naar het strand en de zee. S' avonds gooien we wat vlees en groenten op de bakplaat.
Heerlijk dagje. Met de patiënten Karin & Paul gaat het ook erg goed, heel erg fijn.
Morgen nog ff naar een ander dorpje en naar de playa. De dag daarna doen we nog één plek in Frankrijk aan en daarna naar Italia!