Op weg naar Antibes

21 augustus 2013 - Grimaud, Frankrijk

We zijn gisteren met de fiets naar Sainte Maxim gefietst daar hoedjes en armbandjes gekocht voor de meisjes. Een plonsje in de zee gemaakt en s'avonds een pasta voor de kids en een salade voor ons. De meisjes gaan tegenwoordig om 23.00 uur slapen, lekker op tijd. S' morgens slapen ze wel lekker uit. Vandaag vertrekken we naar Antibes, de laatste stop in Frankrijk.
Laterrrrrrrr

1. Paul:
    21 augustus 2013
    zo te zien gaat t goed met jullie 4.ik wou uitproberen of de mails aankomen. we zijn even bij zef geweest.want ik wist niet zeker of ik de mails goed doorstuurde.veel vakantie plezier paul en resie
  2. Charlie,Monique,Kay en Otja:
    Hoi allemaal! Leuk om te horen dat jullie nog even in Antibes stoppen. Als jullie een camping in de buurt van Biot hebben is dit een leuk plaatsje om te bezoeken niet groot maar wel knus.
    Vanuit Antibes/Biot gaat waarschijnlijk een trein naar Nice op een mooie spoorroute langs de kust. We zijn benieuwd hoe het jetset leven aan de cote d'azur bevalt.