Laatste dagje côte azûr...

21 augustus 2013 - Antibes, Frankrijk

Het is heerlijk om alles weer in te pakken en op weg te gaan naar de volgende bestemming... En zo ook vandaag! De weg naar Antibes is ontzettend druk, we staan binnendoor langs de kust gewoon gezellig in de file... Maar we hebben geen haast en rustig aan komen we op de plaats van bestemming. Het is nog even zoeken naar een camping met een plekje, maar het lukt. We staan tussen allerlei pretparken, dolfinarium en ander entertainment (waar we geen gebruik van maken). Maar wij gaan gezellig op het fietsje naar het centrum van Antibes. We verkennen het oude dorp en dat ziet er gezellig uit. Het is overladen met touristen en we kiezen ervoor om lekker met de meisjes te plonsen in het zwembad van de camping. Na een pizza van de camping gaat Izzie nog even op onderzoek uit. Kijken bij het Petanque en het verkennen van het douchegebouw. Superleuk dat ze dat nu allemaal gaat doen en ook alleen wil doen. Paps en mams moeten er wel nog even aan wennen... Nog een nachtje slapen en dan verlaten we Frankrijk om naar Italïe te gaan... SanRemo is de eerste stop